Strona główna
Contact Sales

W ostatnich latach coraz więcej polskich firm decyduje się na outsourcing usług call center. Dzięki temu przedsiębiorstwa mogą skupić się na swojej podstawowej działalności, jednocześnie obniżając koszty związane z obsługą klienta. Współpraca z profesjonalnym call center pozwala również na usprawnienie procesów komunikacji z klientami i szybsze reagowanie na ich potrzeby.
Outsourcing call center może być realizowany w różnych formach, takich jak telemarketing, obsługa infolinii czy wsparcie techniczne.
Firmy według kategorii
Zakupy, kultura i rozrywka - baza punktów
Rejestr usług dla zdrowia i urody
Usługi remontowo-budowlane
Baza gastronomii i produktów spożywczych
Finanse i ubezpieczenia - wykaz
Rejestr usług i urządzeń elektronicznych i AGD
Opieka i zabawa - wykaz produktów dla dzieci
Transport dla Ciebie i firmy
Meble i ozdoby do Twojego wnętrza
Atrakcje turystyczne i noclegi
Baza organizacji i stowarzyszeń
Usługi z zakresu mediów i badania rynku
Obrót i zarządzanie nieruchomościami - katalog usług
Baza kursów i szkoleń
Rejestr sklepów z odzieżą i obuwiem
Katalog produktów i usług dla każdego
Hodowla i rolnictwo